Kajsa-Varg.

Alla inlägg under september 2011

Av Kajsa Varg - 14 september 2011 23:32

Ja dagarna de går eller man kanske skulle säga skenar iväg,

Jobbar och står i nu några timmar varannan dag och det är så kul,men nackdelen är att jag får såna hemska svettningar av meducinen så det tro det eller ej droppar om ansiktet o tunikan blir alldeles blöt precis som jag duschat.

TRÖTT TRÖTT är jag som bara den efter en arbetsdag så det går bara inte är att beskriva.

Men får hoppas det går över,annars så ska jag få en lägre dos.

Nej nu ska ni få lite bilder bland annat så har jag klippt ner min lilla Chisa i en kort o lättskött frisyr.


                 

Sen har man ju ätit kräftor naturligtvis o rackarns gott med svenska kräftor,skulle man nog kunna äta hur många som helst.

De var så STORA.

   



Blåste såpbubblor med Embla,det var en specialblandning som man blandar själv av tvålflingor.Vi har då en stor trumpet ser det ut som som vi blåser i,och bubblorna blir superstora.

      


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards