Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 15 april 2009

Snart går luften ur.

Av Kajsa Varg - 15 april 2009 17:31

Den ledsna personen ska ej vara där den är vet ej hur den kommit dit och jag får ej bort den för den syns inte på redigeringen men däremot på bloggen.

 



Idag har det varit en hemsk dag,inte haft någon ork alls.

Embla har varit på ett strålande humör idag inget ont als,men åker till doktorn imorgon för en koll utifall att det är något med örat.Bara att ta näsdroppar.                    

Jobbarkompisar som ringer och de ska ha nattmöte,chefen ringde idag att det är möte imorg.kväll alla ska komma helst.

Men jag vet ej om jag orkar gå på något möte,vill bara slippa är för slut att tänka på jobbet just nu.Imorgon är det också en träff hemma hos mina föräldrar om min mamma,de ska kika hur de bor och om det går eventuellt att ändra så hon kan komma hem sen en gång.Efter det är det sen anhörighets möte på sjukhuset i Östhammar om mor.Men farsan tyckte jag skulle stanna hemma när jag inte är kry,men vi får väl se hur det är i morgon.

Kan bli lite för mycket at röra ihop allt på en dag när när man är sjukskriven redan för man är utmattad av allt som varit,har svårt med stress och när det blir för mycket saker på G.Har märkt stor ändring på mig själv,nu när jag varit hemma en tid att jag stressat av mycket kan prata med mina barn på ett bra sätt och att jag kunnat börga lyssna när folk pratar.Förut gick det aldrig in var som en vägg emellan den man pratade med.Det börgar sakta sakta gå framåt tycker jag, men en sak jag märkt är att man måste leva som en sengångare bara ta det lugnt.

Just måste ju komma ihåg att skriva semester lappen också,den skulle vara inne imorgon sa chefen för hon höll på med semestrarna nu.Strul med sjukskrivn. semesterlappen ska vara inne,möte på jobbet,strulit på jobbet har haft en del förändringar som folk inte gillar,sjukkassan ringer och frågar om saker o ting.Måste ringa lönekontoret var något strul där med.HUR FAN SKA MAN ORKA DETTA;JAG ÄR SJUKSKRIVEN räcker inte detta.


 
 
Ulla

Ulla

15 april 2009 18:47

Hur du/man ska orka, jaa jag vet inte men ibland så blir det så här och det känns BARA JOBBIGT.Vissa saker borde kunna vänta, andra kanske man kunde lösa via telefon/datorn. Möten ja men de är helt omöjligt, är man sjuk så är man. Vad skulle de säga om man hade brutit benet eller låg på sjukhus, kanske nyförlöst...? Skulle de jaga en då också?
Nej Karin "LYD DIN FAR DEN HÄR GÅNGEN OCH STANNA HEMMA. LYSSNA PÅ KROPPEN DIN, DU HAR BARA EN OCH INGEN TACKAR DIG FÖR ATT DU UTSÄTTER DIG FÖR DESSA PÅFRESTNINGAR.

Sen kan du komma tillbaka pigg och utvilad.
Kramen vännen Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Primaporskan

Primaporskan

15 april 2009 20:52

Hej på er. Ja, han är min kung min Potin, jag bara älskar honom,och han er ju vacker med. Kramar Ewa

http://primaporskans-dagar

 
janet65

janet65

16 april 2009 00:05

MEN HUA VA JOBBIGT MEN JAG TYCKER ATT DU SKA LYSSNA PÅ DIN KROPP OCH PÅ HUR DU MÅR OCH INTE GÖRA MASSA MÅSTEN, DET RÄCKER SOM DU SKRIVER ATT DU ÄR SJUKSKRIVEN, NÄÄÄÄ TÄNK PÅ DIG SJÄLV NU OCH OM DET BLIR SOL I MORGON GÖR DU EN GOD KOPP KAFFE SÄTTER DIG I SOLEN OCH LÄSER EN GOD BOK OCH TÄNKER PÅ DIG SJÄLV OCH VILL DE INTE FATTA ÄR DET DERAS PROBLEM. KRAM

http://janet65.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

16 april 2009 14:13

Sänder dig krya på dig kramar i massor.
Sköt om dig
Kram Ann

http://ann.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards