Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 18 april 2009

DAGS ATT SUSSA ELLER??

Av Kajsa Varg - 18 april 2009 23:53

Då var det dags att försöka ta sin skönhetssömn.men har svårt med det där  att komma isäng.Först ska jag kolla runt lite,sen spela lite spel på facebook .Fasen vad det är beroendeframkallande,sen förresten så skruttar jag i det där med skönhetssömnen,kan inte bli snyggare än vad jag är:))


HA DET GÖTT ALLA HÄRLIGA BLOGGARE,OCH ALLA MEDMÄNNISKOR.

 SUSS SÅ GOTT.

 
 
Carolina & Latte

Carolina & Latte

19 april 2009 01:13

Ja... vad synd du.... Men vi får ses någon annan gång, skulle vara superkul om ni kom till Tumba snart:-) TACK för allt fint beröm, blir alldeles varm i hjärtat... Allt ni säger... Tårarna kommer! Tack vännen, tack!

Lycka till nu på utställningen, kul att Ewa ska hjälpa dig, hon är gó hon!

Kramiz,

//C&L:-)

http://latte

 
Lena

Lena

19 april 2009 09:24

Gomorron Karin!
Så härliga bilder du har tagit!Ja det är skönt väder,men blåser ju så kallt.Idag ska jag ut i skogen och lufsa lite,det ska bli härligt.Tack för kommentaren,alltid lika roligt när du skriver.
Ha en fin Söndag!
Kram vännen

http://http;//lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

19 april 2009 11:03

Hej och tack för receptet.
Jag tar gärna emot dina andra recept. Du kan maila på annalund_82@hotmail.com

Kram

http://husprojektet.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

19 april 2009 13:13

Hej!
Jo jag provar o undvika en massa när jag känner att en atack är på g,,men ibland kommer det ändå usch ja det är hemskt med migrän..Jaha det finns ett spel där också ja jag fattar inte mycket där än men man får väl prova sej fram..
Hihihi va skojigt du skrev med skönhetssömnen
Nä man kan ju som sagt INTE bli snyggare hahaha..
Ha en skön söndag..
Kramen

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

19 april 2009 16:49

Vad bra att man inte är intresserad av facebook. Jag har nog med mitt andra beroende..att blogga hihi

Ha en bra dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards