Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

Från Ann.

Av Kajsa Varg - 3 juni 2009 13:38

Här är en vacker blomma som jag fått av goa Ann med den fina bloggen.Tack snälla du.Skickar den så vidare till alla andra goa vänner som här kikar in.Varsågoda


 
 
Carolina & Latte

Carolina & Latte

3 juni 2009 20:29

Hej Karin & Chisa!
Förlåt för att jag inte hunnit svara dig idag! Men det är så att jag har ett biologiprov imorgon som ja... tror inte du vill veta på vad det är på för något, för det är ett snuskämne. Men därför har jag pluggat hela tiden! Jag är så trött.... Snart ska vi äta, ska bli så gott! Vi har gjort i ordning så mycket inför Marcus student imorgon, hyrt in bord, glas, bestick, pyntat till med serpentiner överallt osv. hihi:-) Så här är det fullt upp! Måste tyvärr säga att det även är det på lördag och söndag. Mamma sa nej, eftersom min faster på lördag ska ha 50-års fest, och på söndag ska vi på Bruce Springsteens konsert... Jadu, vad säger man... Verkligen otur! Är så ledsen... Vi bara MÅSTE ses någon dag i sommar... Åååhhh... längtar så efter er, vänner! Ni är bäst, underbara! Älskar er! Kramizar, våra sockertoppar! Vad ska ni göra för roligt idag? Ja, tänk att er tös är född nu, kennel Queen Cobra är underbar... Funderar också på en valp därifrån, vill helst ha en toy eller mellan, svart/aprikos... Hihi:-) Men detta blir väl en mellankull? Har ni bestämt namnet på den lilla tösen än?

KRAMIZAR! Kommer inte kunna höra av mig imorgon, p.g.a Marcus student...

KRAM IGEN!

//C&L:-)

http://www.lattisen.wordpress.com

 
Helena

Helena

4 juni 2009 12:53

Hallå i stugan!
Regn, regn och åter regn.... Vad ska man göra en så'n här dag??? Du kan nog gissa vad jag gör i alla fall..... Japp, sitter och kikar på mina pudelungar, de växer så man nästan kan se det hända;)! Och vem ska bli till en liten Hjördisbäbis, tro?
Ha det gott i blöttan!
Kram kram

http://pudelfnatt.wordpress.com

 
Ulla

Ulla

4 juni 2009 17:28

Fin bild du har i pressen.
Väntar på ditt mail...
Kramen Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Primaporskan

Primaporskan

4 juni 2009 18:41

Hej mina vänner.
Tack snälla för korten, jätte fina.Jag har sänt dom som ni tog på Christina till henne.
Fy vilket väder det är i dag man kan tro det är höst.Ska ut och jobba i natt igen,ge Chisa många kramar från oss.Kram Ewa

http://primaporskans-dagar

 
Lena

Lena

5 juni 2009 13:24

Heeeeeeej Karin!
Grattis till utställnings resultatet!vad roligt!ska kika mer på din blogg sen när jag får tid.Flytten har gått bra och det är ett trivsammt boende.Alinas mage blir sååå rund och hon mår bra.Kanon fina ställen har man att besöka här på Hållnäs halvön.Ska berätta mer om det på min blogg senare idag.
Kram vännen vi hörs snart!är lite stressad just nu.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

6 juni 2009 11:14

Tack för blomman Karin!
Ja hur många valpar det blir?hon är ju väldigt tjock tycker jag i alla fall.Så jag tippar på 4-5 st.Jaså ni har varit till fågelsundet,kan tänka mig att det var mysigt där.Jag är alldeles frusterad och vill iväg på alla ställen.Men jag måste ju få låna en bil,det går ju inte att åka buss tyvärr.
Ha en trevlig dag och en stor kram till dig!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards