Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 21 juli 2009

DATORN KAPAD.

Av Kajsa Varg - 21 juli 2009 21:49

Undrar om jag skulle försöka blogga lite ja mè,de tror ju inte att man kan bara för man är en hund eller vad säger du min vän Latte.Ibland kan det ju bli lite tråkigt när matte  sitter vid datorn.

Ja det är bara att skrida till verket,får skynda mig innan matte kommer tillbaka.

Ja !då ska vi se,hur va det man gjorde nu.

Just så var det! enkel match erù me nu då Latte here i come.

Men oj va det var kul! men jobbigt man blir ju som sagt lite trött.

Aj aj nu kommer matte !bäst att sticka,Hade Latte vi hörs.

Ha det så gott alla bloggarhundar,vi kan vi också HiiiHi.


ALLA DESSA KORT ÄR TAGNA AV MIN DOTTER ELLEN 12 ÅR.

 
 
Primaporskan

Primaporskan

21 juli 2009 22:52

Hej min vän.
Jag tycker du ska hämta Hjördis nu när hon är klar.
Den pudeln Chisa är smart och klok när man ser på korten. Men hon kommer ju från Kennel Primapore eller?
Kram från Ewa.

http://primaporskans-dagar

 
Lena

Lena

21 juli 2009 23:18

Roliga bilder på Chisa(så fin hon är),ja det är bra det Karin att du får hjälp av henne.Ibland har man liksom som dom kallar för blogg torka.Jaså det blev inte stugan,näe jag förstår dig,du håller väl på att längta ihjäl dig nu efter Hjördis.Tänk att att mina valpar blir 4 veckor på Fredag,vad fort tiden går.Jag borde väl sova nu jag vid den här tiden,men näe kan inte.Tror det är mycket jobb och ansvar för mig just nu som det beror på.Vad hungrig jag blev när du skrev om maten,låter ju hel gott.
Ha det bäst med er!
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Helena

Helena

22 juli 2009 00:01

Tjenis Chisa'n!
Härligt att du lånat datorn av tanten en stund så det blidde nå'n ordning på bloggandet ;) ! Vi ses snart igen, ska bli skönt att få lämna ifrån sig ett av monstren till dig.... Att vara mormor åt dessa vildbasare är då ett heltidsjobb :-) !!
Puss på näsan från mamma Naja (matte hälsar såklart)

http://pudelfnatt.wordpress.com

 
Lisa

Lisa

22 juli 2009 00:39

Meen hej Karin!
Jag trodde ni åkt till stugan..men nu förstår jag VARFÖR hihi..självklart förstår jag att ni hellre Hämtar Lilla Hjördis..O så skoj det ska bli att få följa henne också..
Kikar in imorrn igen,,Nu måste man ta o sussa..
Tack för kommentaren,,Ja man får verkligen hoppas att den hjälper nu..
Natti kramen på dej min vän..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

22 juli 2009 17:21

Hej Karin, kikar in lite kort. Ska föja Susanne (yngsta dottern o hennes fam. på husvisning om 10 minuter.
Visst får du låna bilden helt klart.=)
Skriver mer sen. har mycket att göra just nu. Nej tyvärr har vi ingen kunskap om blommans namn, men låna bilden och fråga någon om du vill. Jag tycker den är så söt fast full med myror.
Kram Ulla o Brian
Ps. Tack för välkomnandet. Ds.

http://Ladyinblue

 
Ulla

Ulla

23 juli 2009 18:37

Hej Karin, har lagt in nån mer hästbild.
Hur går det med dotterns händer då? Är de bättre?
Ska skicka dig en länk som du kan gå in och titta på en liten film BARA 6 MINUTER LÅMG.

http://www.youtube.com/watch?v=PdLamwgX77k

Ha en bra kväll Ulla o Brian

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

24 juli 2009 09:39

Tänk så många konster våra kära husdjur kan.. Nu får du öppna en blogg åt voffsingen också hihi

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards