Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Stugan i Ångermanland.

Av Kajsa Varg - 15 mars 2010 18:33

Guben var ju en snabbis till stugan i Ångermanland o skottade av taket o kikade till den,sen var de till min barndomskamrat o hälsade på o fikade innan de åkte hem igen,men här kommer lite vintriga stugbilder.

        Känns vyn över sjön igen:-)     

 
 
wiper

wiper

15 mars 2010 20:08

Jag har sett alla omgångar av Saltön som jag tycker är en toppenserie så jag håller med dig. Tyvärr så missade jag att spela in den sist för jag brukar också se på "Spårlöst" har nu satt Saltön på inspelning.

Vilken fin stuga ni har. Det ser ut som rena paradiset där den står. Vad härligt att ha nåt sånt att åka till. Jättefina bilder du delar med dig av. Att ni har en sjö där också gör inte saken sämre.

Ha en fin kväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

15 mars 2010 20:44

vintern har också sin tjusning vid sommartorpet!
Jo garnet jag stickar i heter flower och det finns med silver i det..+ en del andra färger Aprikost Tror jag det finns och Rosa..
Det är ett o samma garn...Hm Jösses karin nu kommer jag inte ihåg vad du frågade mer,,,,Kollar efter saltön ifall jag missat nån fråga,,Det är ingen fara att du frågar,,fråga på du för det gör jag med när jag vill veta nåt hihi...
Jo Bloggandet ska som sagt inte bli ett krav,,och jag brukar hålla mej till att baara blogga när jag känner för det,,Men i flera dar förra veckan kännde jag inte för nåt så det var därför jag tänkte skita i ALLT bloggande,,,Men det kan jag ju inte för det är ju så Roligt också och kika in till alla er andra och se vad ni gjort!

Jaa Gizmo har blivit en duktig modell han vet direkt vad det är frågan om nu när jag sätter honom på fotpallen!
Och tröjan som cia stickade passade kanon så den används flitigt!
Hörs snart igen,,,kram kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

16 mars 2010 07:54

Hej Karin!
De svarta valparna är ej tingade ännu.Så mysigt att ha en stuga att åka till.Du längtar säkert till ditt smultron ställe.Fina bilder.Tänk att få vakna där en tidig sommar morgon och gå ut på bron med en mugg kaffe och sätta sig.Lyssna på fåglarna och titta på doggsen när de leker.Ligger stället i Hälsingland eller?
Många kramar

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

16 mars 2010 14:04

Åååhh vad härligt med stuga! Vilket fint läge ni har! Helt underbart. Önskar dig en fin tisdag!! Kramar! :-)

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

17 mars 2010 08:13

Det är lika bra att skotta av taken nu. Grannens tak över inglasade uterummet ramlade ihop här för nån vecka sen. Så synd för dom hade ett så fint uterum..

Vilket läge ni har på stugan. Kan tänka mig att det är superfint på sommaren.

Så synd att ni också varit dåliga. Skönt ändå att det gått bra för din dotter. Det är hemskt så illa man kan må egentligen!!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

17 mars 2010 08:54

Halloj!
Vad fint det var här då.Jodu Karin du skulle hört protesterna igår,men nu har han lugnat ner sig.Nä jag tror inte det smittar.Alina har inte så mkt tandsten,men det kommer väl kan jag tänka.Jag ska köpa en skrapa snart och ta det lilla hon har.Och blir det omöjligt så får jag gå till vetten.Veterinärerna här i Gävle heter hund & katt.Jag tycker de är bra där.Hatar sånadär nonchalanta och malliga veterinärer.De här är jättebra att prata med och männskliga.Jodå lillen blir säkert bra nu efter behandlingen,man får ju verkligen hoppas på det.Han är ju så snygg.Hur går det på jobbet?har du kommit in dig nu?
Ha en skön dag men fy så kallt!
Många kramar

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

17 mars 2010 11:54

Hejsan Karin, vad roligt att du gjort en beställning, har varit i dag och skaffat garn, så jag sätter igång, skickar dig ett mail sedan,nu har jag inte tid att skriva mer ska sticka hi,hi, ha en bra dag kram.

http://www.ullasglitter.se

 
Ulla

Ulla

17 mars 2010 11:55

Glömde fråga var i Ångermanland ni har stugan, min gubbe kommer därifrån, nyfiken.

http://www.ullasglitter.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards