Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Kajsa Varg - 10 november 2010 18:40

Ja vilket väder vi hade igår e.m,som tur va skulle jag till sjukgymnasten tidigt på morgonen så jag slapp köra i snö.

Men på em. kom det en hel del snö o det blåste någe helt enormt,så vi både vuxna o barn o hundar gick ut för att mysa o leka i det mysigaste väder vi vet:-)

Hundarna sprang omkring som tokar ojagade snöbollar m.m

Just ja i går när jag åkte hem från jobbet så fick jag reda på att min kompis fåt en liten flicka så nu är det gjort.

Skulle väl komma hem snart så då får man åka o mysa o lukta på den lilla,de är ju så goa när de är så små.

Sen måste jag ju fixa något fint till lilltjejen.

Grattis till lilljäntan Ewa o Ravi.

Här kommer lite bilder från i gårkväll en aning dåliga men det skruttar vi i;-)


                       Snöpudel.





Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards