Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Kajsa Varg - 12 januari 2012 23:33

Uscha vad jag varit dålig på bloggen ett långt tag nu,men allt tar musten ur en.Orkar bara logga in på f.b sen sitter man där.

Men jag önskar er alla en god fortsättning på det nya året 2012,och hoppas att ni får det bästa året någonsin.

Själv började man nyårsafton med att få feber och ont i halsen sen blev det bara värre,är inte återställd ännu:-( men det blir väl,är ju van för det mesta att må dåligt sååå:-( Ja just det en ny dator har det blivit:-)

Sätter in lite bilder som jag fotat,sen blir det sängen,ska upp tidigt o jobba imorgon hoppas det går bättre än idag.

Ha det å gott alla goa vänner,önskar er en skön Fredag,tänk vad veckorna skenar iväg.

Min pudeltröja som jag fick av Ellen,så fin.


                              En stor chokladask fick vi från jobbet,och en vacker Amaryllis från mor och far.Det bästa var julklappar som barnbarnet gjort till mmig o morfar.En fin tomte en glittrande kotte och en fin ljusstake med riktiga russin i:-) men så tråkigt tycker jag att inte vädergudarna kan få till snö:-(  

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards