Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 6 november 2009

Idag Marsipan.

Av Kajsa Varg - 6 november 2009 19:15

Fredag igen,har haft stordotra o Embla sovandes här inatt,Embla har varit hemma med oss idag medans dotra var in på jobbintervju ska event.börja jobba inom hemtjänsten igen.Tycker det är lite synd när hon är utbildad kock o har arbetat inom det ett par år nu,men hon har så hemska arbetstider så det är därför hon vill byta för Emblas skull.

Så vi får se hur det går,fast om jag får tycka så vill jag inte.

Sen har vi haft mor o far min här idag på kaffe o tårta(marsipantårta) mums,lite tokigt bara för jag fick ju åka iväg på valpkursen.Mor min tyckte väl inte att jag skulle åka,men det var ju sista gången o vill ju bara inte missa.Det gick iallafall jättebra,vi fick gå en bana med puppisarna där vi skulle göra saker som vi lärt oss och det sista var cirkuskonsten.Tyvärr kunde inte min man följa med o filma,var ju tvungen att va hemma o underhålla gästerna.

Chisa`s cirkuskonst var att sitta o sen ge vacker tass,sen när jag säger stå så står hon upp på bakbenen.Så himla duktig tjej jag har.

Det är ju så här när man har en liten hund o ska berömma så är det mycket böja sig ner,så mot slutet så var jag tvungen att ge upp för jag fick såååå ont.och nu kan jag knappt gå o böja mig o det spränger o värker.

Skulle pröva på den här dosan jag fick igår men,är inte lätt när man har hela huset fullt med folk får väl bli senare.

Ringde också om vaccination till familjen o fick till svar att husläkarstation vi hör till ska vi inte vända oss till,utan till något som heter vaccinationteamet i Uppsala och nåt mer har jag inte kollat upp.Får väl fixa det på måndag istället.sköterska  

Nej nu får jag nog lägga igen datorn en stund har fått gäster igen,by by så länge. 

 
 
Lena

Lena

6 november 2009 21:27

Trevlig helg Karin!ja du vännen tänk att du är lika rik som jag som har så mycket omkring oss,hihi!kan vara väldigt jobbigt oxå ibland eller hur?men ändå dom finns ju alla där.
Kram och må så gott!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Jaana

Jaana

7 november 2009 16:14

Hej Karin! Ja, visst blev hon fin lilla Chisa när Christer hade klippt henne;))..han är superduktig den killen på att klippa. Tråkigt när en kurs tar slut för det är ju så kul för både hund och ägare. Hoppas att dom får ihop ett gäng till en ringträning där vid dig för det är bättre om det är fler hundar med så att dom lär sig att stänga ute störningsmomenten.. Så duktig Chisa är som har lärt sig så fort vad matte lärt henne;) Ha kul!Kramar Jaana med aprikoserna ZENithDEXter

http://123minsida.se/ZENDEX

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards