Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 28 december 2009

Shopping.

Av Kajsa Varg - 28 december 2009 15:26

Igår var tonåringen o jag in till Upsala för dotra skulle handla kläder,hon hade fått presentkort på kapp-ahl och ville in o handla byxor.

Hon blev ägare till 2 par byxor ett par tight`s och jag hittade en tröja till mig och lilljäntan hittade jag 3 par byxor o en kite kat tröja och en blus med väst till,och inget onödiga köp vi hittade precis det vi skulle ha förutom till mig då.Nej fy fasen inte roligt när man står där o ska prova kläder o allt man provar sitter så eländigt,jag min stackare :-)som behöver ett par byxor nu,för de håller inte länger till,men bäst vore väl att köpa gumbyxor sådana med resår i .Varför fortsätter man o jäsa över fast man äter så lite,och när man var yngre då var man smal som en sticka och åt massor.


På morgonen och sedan på kvällningen så var guben iväg med sonen på match,det spelas Storvretacupen nu i några dagar,vår son fick stå en av dessa matcher då vann de,sen fick han stå på matchen i morse mot ett finskt lag och han gjorde då en kanon match och hans lag vann jättekul.Sen har de en match i allianshallen i kväl men då får han sitta på bänken,och lämna plats till den andra målvakten.

Då får jag skjutsa in o titta för guben jobbar e.m.,det värsta är ju att jag blir så nervig  när laget spelar fast värst är det ju när min grabb står i mål så det blir inte så jobbigt ikväll.Men håll tummarna för Sirius att de vinner.

      


 
 
Helena

Helena

28 december 2009 18:05

Jasssså,
har ni varit ute och shoppat loss? Låter skojigt... Men det där med att prova brallor..... Neeej, det är några år se'n det var roligt att klämma in sig i en provhytt av storleken XS, för att försöka klämma in tantmagen i nå't av storlek XL och ändå fastna vid halva låret :) !! Bläää för byxprovning, tacka vet jag kärringbyxor med resår i midjan ;) ! Dem kan man till och med beställa via postorder, bara man ser till att ta en riktigt stooor storlek!
Man är alltid hispig när ungarna ska tävla eller ha match!! Kul att det gått så fint för honom i mål!!
Ha en bra afton och pussa svartnäsorna från mig!!!
Kramisar

http://pudelfnatt.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards