Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 3 januari 2010

Vilket elände.

Av Kajsa Varg - 3 januari 2010 21:48

Imorse tog jag farväl med en stor kram av min grabb som skulle åka till Manchester och läsa engelska,och sen ta en Cambridge  examen.

Han skulle sedan mellanlanda i Norge,väskan kom bort det var en massa strul,sen höll han inte på att hinna med flyget.

Sen när han kom till värdparet där han ska bo,så var det då inte en läkare som de skrivet att han skulle bo hos och hans sambo.

Nej det var en ungkarl som bor själv och han väntade inte Björn förrän på Torsdag,så Björn fick följa med direkt och köpa sängkläder och täcke.

Sen är det så fruktansvärt kallt inne sa grabben när han ringde,så jag tror inte jag klarar det här sa han.Han frös någe så fruktansvärt,han hade 3 tröjor på sig täckjackan 3 par strumpor mössa sen hade han täcket över sig och jag hörde när jag pratade med honom att han frös så jag funderade hur det var.

Sen gick guben på toa då lämnade han dörren öppen när han pinkade,jag lider med min son måste jag säga.

Sen när grabben kom dit hade han inte tid med honom utan sa att vi kikar på fotbollen först hmmmm,bara att klaga till skolan på en gång och hoppas att det gåt vägen.

Man kan ju inte gå ut med falska uppgifter om boendet tycker jag.Då får man rätta till det,får hoppas att han inte drar på sig någon ruggig förkylning av detta.

Han börtgar kl.9.00 i skolan i morgon,så då hoppas jag att jag hör något positivt..

  

 
 
Jaana

Jaana

4 januari 2010 10:08

Guud så fruktansvärt dåligt gjort av skolan..grr grr Jag tycker att du ska ta kontakt med dom på engång så dom får rätta till det där, finns väl inget värre när ens egna barn lider.
Skolan också som är så viktig då ska det andra fungera bra och det ska bli bra resultat där. Hoppas att det löser sig för din kille, håller tummarna för så där får det inte gå till och när dom också åker till ett annat land.
Stå på er! Kramar Jaana med aprikoserna ZENDEX

http://123minsida.se/ZENDEX

 
Anneli

Anneli

4 januari 2010 12:05

Nämen så fräckt att inte uppge sanningen... Även att sonen ska behhöva frysa, hoppas och håller tummarna att det fixar sig för honom, kan så väl förastå eran oro...

Ska hålla hårt mina tummar att allt ordnar sig!

Stärkande Kramar

http://pottipotti.wordpress.com

 
wiper

wiper

5 januari 2010 10:46

Vad duktig din son är men jag förståre att du kommer att längta efter honom när han är så långt borta. Vilket väskstrul han var med om. Ingenting verkade gå i lås för honom och otryggt att både frysa och bo hos en sån konstig filur. Urdåligt att dom kommit med felaktigheter. Din son är jättesnygg och ser snäll ut. Hoppas allt ordnar sig till slut

Ha en bra trettondagsafton
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
marsipanen

marsipanen

5 januari 2010 15:36

trist att det blev så tokfel direkt i början.. hoppas att det ordnar sig och att din kille snart kommer igång med studierna och att allt går bra..

kramis!

http://marsipan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards