Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Kajsa Varg - 21 januari 2010 14:07

Inte har jag orkat iväg som jag skulle idag,men jag har varit ut med doggarna i trädgården så de har rumlat runt.

Chisa mår jättebra nu t.om tar initativ men usch vilket svårt ord att stava till men hon drar igång Hjördis att leka så de har så kul sen har jag ej haft råd att köpa den dyra hundmat jag köper till dem så det har blivit billigt torrfoder nu till lön kommer och Chisa äter nästan hela tiden tomt.Men  mager är hon ändå,skulle ju vilja ha lite mer hull på stumpan och Hjördis har blitt av med sitt överflöd kring magen,men  det är väl så hon har snart åldern inne och håller på att bli en välsvarvad pudeltjej.

Har också då varit ut o gett fåglarna mat och brödrester,ja då passar hundarna på att äta upp fåglarnas bröd så fort man vänder ryggen till:-) Var ju bara tvungen att fota isen o tapparna som kommer från vårt tak,har aldrig varit på det här viset,ser ut ungefär som vi värmt upp taket inifrån mystiskt tycker jag men det tycker inte guben.Nej nu ska jag ner o göra fika/mellis till min tjej som kommit från skolan,sen ska vi ner till hembygdsgården.

Ha det så gott resten av dagen,tänk imorrn är det fredag igen,då blir det mys med de delar av familjen som är hemma.

    

En bild på tjejerna när de busade.

    

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards