Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 7 januari 2010

Veckans dos:

Av Kajsa Varg - 7 januari 2010 17:51

Idag har jag varit och fått akupunktur igen,idag gjorde det inte lika ont .

Men måste säga att jag har inte alls lika ont längre,kan vända mig i sängen ligga plant och vara ute o gå utan denna jäkla värk och inte alls lika mycket låsningar i höften.Sssssååååå gööööööööttt.

Men däremot så har jag då fått ont i armarna mer än vanligt,så att sitta vid datorn börjar bli ett problem.

Men det blir lite då o då,håller på att avgifta mig själv:-)) för att det blir ju som sagt lite som ett gift.

Men nu sa iallaall sjukgymnasten att jag ska smörja med zon ett tag framöver,för det är inflammationer i muskelfästen.

Ja nog klagat,sen åkte guben och jag en sväng till Ikea har ju eldat så mycket värmeljus.

Det blev ju som sagt en massa extra grejer som halkade med naturligtvis,det var ju rea där.

Hjördis fick en egen svart råtta,hon snor hela tiden Agnes gråa så nu får Hjördis leka massor med den så får vi se hur länge den håller.

Värmeljus kuddar 3 st.till rumssoffan och en smutstvätttunna till tonåringen.

stora doftljus,en kaffebricka till sommarstugan,små ljuslyktor,och sen en lång grej till att ha vantar i till ungarna som jag ska hänga vid elementet i farstun.

Sen blev det ju den vanliga pizzaslicen som e så god o 2 mjukglassar bara älskar deras mjukglass.

Sen hem till min goa fotölj,när jag fått akup. så blir jag så förbaskat trött efter ett tag så nu har jag sovit en stund o känner att ögonen håller på att trilla snart igen.

Ha de så gott alla och kramen på er,tänk idag har det nästan varit sommar ute bara 7- helt underbart.

Så står sig temperaturen så ska vi försöka ut med hundar och tjejer i skogen imorgon och grilla korv.

Kikar in till er när jag blitt lite mer vakenzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzznarkkk.

             

Sen måste jag bara visa en bild av en som är riktigt nyfiken :-))

  

 
 
Cia

Cia

7 januari 2010 19:36

God kväll i stugan!
Jo jag hittade en hel massa mönster på nätet men de flesta e´på engelska så.....
Har lagt upp bilder på mitt första försök på en hundtröja och blev riktigt nöjd med den. Perfekt att ha under "jackan"när det är så här kallt ute.
Hoppas att allt är bra med er, här har jag fått upp farten nu när stygnen o bandaget äntligen är borta:)
Kramar och nospussar från Napoleon

http://www.ciabel.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

7 januari 2010 20:04

Så jobbigt att ha ont...det är väl sånt som kommer lite från o till...händer fingrar knän är sånt som är jobbigt hos mig!
Hoppas det går över med akupunkturen...
Klart att Hjördis måste få en egen råtta *Ler*...
Hoppas ni får bra temperatur så ni kan åka på utflykt...här är det alldeles för kallt!
Kram

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
marsipanen

marsipanen

7 januari 2010 21:23

ja det där känne man ju igen...IKEA är livsfarligt.
men hörru..mjukglass??
Idag tvärvägrade Luddeman att gå en meter till, han sa bestämt ifrån och talade om för husse att "nu ska jag åka med innanför din dunjacka" Så är det när man har en gammal bortskämd pudel!
Tur att han inte är en storpudel!
Kramis!

http://marsipan.bloggplatsen.se

 
Ewa. HIllbomwa

Ewa. HIllbomwa

7 januari 2010 22:08

Hej min vän.
Var in och läste din blogg, nu säger jag God Natt sov gott.
Kram Ewa och mina rödtoppar

http://www.kennelprimapore.se

 
wiper

wiper

8 januari 2010 11:07

Vad bra att akupunktur hjälper på dig också. Jag skall själv beställa tid på måndag för min nacke. Det gör alltid ont i början när man har det som värst. Jag hade själv problem med armarna när jag satt för länge vid datan men sen köpte jag ett inställbart databord på nätet för 400:-. Det är ett kvalitetsbord som har kostat rätt mycket när det var nytt. Det går att ställa in på flera ställen hur man vill. Nu har jag inte alls lika mycket besvär.

Kan rekommendera dig att smörja med Voltarensalva istället som är starkare och hjälper bättre. 3 gånger/dag i en vecka.

Vilka fina grejer du köpt på IKEA. Tvättkorgen med ormen skulle passa mig ;)

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Pisan

Pisan

8 januari 2010 12:10

Nämen guuud vad söt han är den nyfikne! :-) Det är svårt att åka till IKEA och bara handla 1 endaste grej :-) Värmeljus och servetter köper jag alltid när jag är där. Här börjar värmeljusen också ta slut. Dax att fylla på.
Ha en fin fredag! Kramar! :-)

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

8 januari 2010 23:58

Hej Karin!
Fina grejor du köpt.Det är ju så roligt att gå på Ikea.Alltid hittar man något.Och värmeljus ja det behövs verkligen nu i den här kylan.Jag brukar tända många för det är ju så mysigt.Här är det -20 nu,det är bara att dra över sig den tjocka filten i natt igen.Jag tror att det kommer att bli bra med 2 boende så jag oxå kan känna lugn och trygghet.Svårt att förklara riktigt och så säkert funderar många.Men jag struntar i det,huvudsaken att jag själv vet.Jadu att blogga blir ett gift,jag blir så arg på mig själv ibland.Man skulle nog aldrig börjat,hehe!
Ha en skön och trevlig helg vännen!
Många kramar till dig

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

10 januari 2010 23:45

Hej karin!
Jaa det är Livsfarligt att gå på Ikea..Såg dom kuddarna som du köpt jättefina..Jag köpte inte så mycket,,Nya underlägg,och en liten vas + blommor till den,,och en ny rivbox,,alltså en sån man river ost o morötter med,,+ 3burkar som kan användas som matlådor!sen köpte jag med Pizzaslice hem + 2 små påsar chips och mina favorit godisar ROLLO kolor(Fy på mej )Jag som ska ner i vikt,,,meeen kuunde inte motstå dom!

Gardinerna har jag köpt på rusta 9950 för 2pack,,REA..
Tackar för dina goa kommentarer hos mej,,Jaa det är Jätteskönt att ha vatten igen,,gud så Handikappad man blir trots att man inte var utan vatten eftersom vi fick gå o hämta det men iallafall,,

funderar på om man ska testa akupunktur eftersom det verkar fungera på dej,,vore ju såå skönt att slippa värk ett tag,,
Nu ska jag snart gå o sussa ögonen går i kors snart efter en lång dag,,
Kram på dej o Dina söta svartnosar!

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards