Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Tovning en stickande hobby.

Av Kajsa Varg - 10 mars 2011 19:26

Nu har jag haft stick o smyckeuppehåll ett tag,istället har jag tovat lite olika saker.

Vissa saker har varit väldigt små som jag tovat o rackarns vad man kan sticka sig,så glasögonen har varit ett måste.


Här kommer ett litet urplock av det jag gjort.


                     Det fick bli ett äpple också.     



 
 
Lena

Lena

10 mars 2011 21:24

Så fint Karin:)
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Kajsa Varg

10 mars 2011 22:33

Tack Lena!ska försöka ge mig på att göra hundar också,men kan ju vara svårt att få till dem.
Men då får det bli ett fantasi djur istället :-)
Kramiz

 
wiper

wiper

11 mars 2011 15:12

Jag har funderat på hur sånt går till. Det är ju hur läckert och fint som helst. Det måste ju vara din egen idé.

Kan jag få beställa några såna till mina nåldynor?. Det skulle ju bli som pricken över i:et Vilket bra påhitt. Hur snyggt som helst. Jag är impad.

Ha en fin fredag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Kajsa Varg

12 mars 2011 00:58

Tack snälla,va glad jag blir så Kul att du gillade dem,är det någon speciell färg som du skulle vilja ha utav? kan lägga upp färgerna jag har i bloggen, kanske jag hinner i helgen.
Men jag vill att du tar emot dessa av mig,skickar dem så fort jag fått ihop lite fler.
Ska sedan lägga upp i bloggen bild på verktyget jag änvänder så du får se.
Önskar dig en skön helg,kramen.

 
wiper

wiper

15 mars 2011 15:08

Inte behöver du det inte. Jag vill beställa lite av dig och du får plocka ut färger själv. Ta lite olika färger och former. Allt är så snyggt bl.a hjärta, flugsvamp, blomma mm.

Du kan ju mejla mig om priset så kan jag bestämma hur många jag skall ta. Du kanske kan leverera fler till mig senare. Det var ju så annorlunda. Antar att det är din egen idé. Jag skall inte vara så tjurig utan du kan få ge mig 2 st ;)

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Kajsa Varg

16 mars 2011 14:12

Har en del färdig tovat,fixade nålar lite längre med en färgad kula som jag tog bort o satt dit det tovade på.men jag har ej limmat fast dem.
Detta vill jag att du tar emot av mig eftersom det är en grej jag kom på när du gjort dina nåldynor,o det är ju inte säkert att det ser så bra ut,men passar det så får du gärna beställa fler efter dessa.
Då kanske jag kan fixa lite fler färg också.
Blommorna är inte tovade det är pärlor från ett barnhalsband.
Pris om du vill ha fler kan vi ta senare om du vill ha fler.Ja har inte sett någon tovad nålknopp förut,så det kan ju vara kul att vara ensam om detta.
Önskar dig en skön dag,kramen på dig.

 
wiper

wiper

16 mars 2011 23:39

Det kommer att se så fint uta att sticka ner en sån nål bland dom andra som en dekoration. Det blir lite extra fint. Det är ju så svårt att få tag på dekorationsnålar och då ser dom likadana ut med bara en rund liten pärla längst upp. Kul att du om på iden på det sättet ;)

kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Kajsa Varg

16 mars 2011 23:52

Ska försöka skicka dem så du har dem i nästa vecka.
När vi var på fullerö så kollade jag deko.nålar men det var just med bara en kula men olika storlekar o färger.Men de hade nålar med en ros på fast tyvärr bara en kvar.
kramen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards