Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Kajsa Varg - 3 oktober 2009 20:19

                                                  
                 ljus  

Nej nu stänger vi ner butiken,trött feber o mår skit,bara jag inte fått besök av svina som far sa.men det är nog mycket andra bakterier som härjar också.Ni glömmer väl inte körslaget.

Natti Natti ¨på er alla,ha nu en skön Lördags kväll.

     voffsingarna sover gott  

Av Kajsa Varg - 3 oktober 2009 20:19

Nej nu stänger vi ner butiken,trött feber o mår skit,bara jag inte fått besök av svina som far sa.men det är nog mycket andra bakterier som härjar också.Ni glömmer väl inte körslaget.

Natti Natti ¨på er alla,ha nu en skön Lördags kväll.

  

Av Kajsa Varg - 3 oktober 2009 12:04

Usch hela helgen jobbar guben,då är jag utan bil skitråkigt. hi hi och då kan hon inte sjussa mej till stallet XD

Ingen av mina barn heller är hemma,Sirius Joel spelar bandymatch tror det var i Storvreta,största grabben får gå på farmors kalas tonåringen Ellen ska spela på musikcafè i Faringe kyrka o Agnes hade sån tur att hon får följa med grannas o titta på när Ellen o alla andra tjejerna uppträder.

Så det är bara jag o mina hundar kvar här hemma,så då blev det att sitta dator för hundarna gick o lade sig o sov.

Ska försöka sätta in lite kort som inte gick att få in på bloggen igår,knepigt.

Detta plockade jag i min trädgård äpplet super gott hela 2 äpplen fanns på trädet,vi planterade det för 3 år sedan.

Vindruvorna 4 st.klasar och första sommaren som det blev bär,men tyvärr gick dom inte att äta,fy fadderuttan va de var sura.Men vi får hoppas på nästa sommar.     

   

Guben,Embla och Chisa,oj vad Embla var glad när hon fick hålla kopplet själv,hon var så stolt det fick vi verkligen

höra.


Tänk vad man kan,det finns hopp.Lyckades vända på korten.

  

Hjördis nyklippt SÖT VA!

Tänk vad man hittar saker,upptäckte igår att det fanns en inställning på kameran som man ska använda när man fotar barn o djur.Så här kommer 2 kort på sötnosen.

     

Vilken skillnad det blev,så nu ska jag fota hundarna med den inställningen. 

Men visst är hon söt Embla mormors goding.Tänk att man kommit så långt i livet så man är mormor.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards