Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Kajsa Varg - 29 oktober 2009 18:57

Då har vi varit med Chisa till Christer,och han förvandlade min mulliga mjuka och håriga Chisa till en riktigt tunn o spröd liten tjej.Under tiden jag lämnade min lilla skakande älskling på klippning,så åkte vi till min jobbarkompis och fikade.Tror det tog 3 timmar att fixa den lilla donnan,sen ringde telefonen o Christer talade om att chisa var färdig att vi fick komma o hämta henne,oj vilken känsla att se när hon kommer ut till oss när vi stod på trappen hon blev ju så glad och hon såg sååååå liten o nätt ut.Vilken sötis jag har,nästa gång blir det Hjördis tur.

Efter den turen bar det iväg till Storjäntan o Embla o guben han åkte till tandläkaren,jag gick ca:2 kilometer till jäntan där blev det kaffe o nybakade bullar oooooo va gött.När sjutton ska jag banta ner mig.Embla sov när jag kom men vaknade efter ett tag,då gick jag up till henne o hon blev så glad vilken kram man fick.

Hundarna följde ju med upp det är mina svansar det,Hjördis blev så glad när hon såg Embla så hon hoppar upp i sängen o lägger sig på Emblas bröst o slickar henne i ansiktet och Embla blir så glad att hon ropar ut titta Hjördis gör hon pussar mig.Ja de tycker verkligen om varandra sen är det ju så kul för att Embla verkligen älskar hundarna,men som det är med barn får man alltid ha uppsikt.

Sen iväg för att hämta jäntan i stallet,sen iväg för att köpa garner,hos ett litet företag här hemma på landet som säljer garner o hemslöjd o hon har så mycket snyggt hon stickar i massor o har så mycket fina garner.

Så nu ska kärringen försöka sticka en mössa till lilljäntan o ett par handledsvärmare, en poncho o en sjal som mor min börjat på ska jag försöka göra klara till mina små tjejer.

Nej nu ska jag in o kolla lite hos er andra,sen sängen för imorgon är det upp tidigt igen då har jag läkartid.

Må ni må så gott ni bara kan, o ha det så gott.Vi hörs.

Här kommer lite bilder från Agnes o simskolan o lilla donnan som nyklippt.

    

          

Men va du luktar då??är du ren?

  

Hjördis,den vilde:-)

    

Jag gillar uppförsbackar:-)

       

Av Kajsa Varg - 29 oktober 2009 00:45

Måste bara visa en bild som min dotter fotat,hon älskar ju att exprimentera med kameran.

  

Ser ni vålnaden som vill komma in.visst är det häftigt. 

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards