Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Kajsa Varg - 12 oktober 2009 21:25

Lägger in lite höstbilder,sen får vi hoppas att guben hjälper mig att visa hur man skickar dessa till Lenas hösttävling.Själv kommer jag inte ihåg hur man gör:-)man kan ju inte komma ihåg allt.      

        

Av Kajsa Varg - 12 oktober 2009 20:48

Nu är kvällen snart avklarad,voffsingarna är ute på prommis med guben.Jag slänger ungarna i säng,ska läsa med lillflickan som varit på simskola.Tonåringen hemma från ridningen,uj va hon frös nu är det vinterkänger på nästa g.

Nu blir det kvällste snart med guben o voffsingarna ska ju vara med förståss, kan inte va borta länge från matte inte.

Suss gott på er alla o önskar er en skön morgon dag.

    


Av Kajsa Varg - 12 oktober 2009 16:54

  Mina goa tjejer,trötta de också.

Vilken otroligt tråkig Måndag,kallt ute trött o sen passade inte bokhyllan som skulle stå i tjejernas rum.Men det är bara att titta efter något begagnat att köpa,så får Ellens hylla stå kvar i vårt rum.Hoppas det blir klart till jul :-9

Sen nu har jag stått och rensat stark Chili och tänker inte på att jag ät allergisk mot detta,hade nästan rensat allt så börjar jag känna att det brinner i anskiktet i munnen skyndar mig o tvättar mig o spritar,men hjälper föga och sen sväller i slemhinnorna så vi får hoppas det inte blir värre.Men det brukar ske det mesta efter ca: en halv timme så det är bara att vänta,men känns rent ut sagt förjävligt.Hoppas man slipper åka till sjukan,tänker alldrig fixa egna obesprutade kryddor,köper hellre bestrålade/besprutade kryddor.


Det hade varir en jätte bra konsär igår i globen,alla nöjda o belåtna,jäntan som sparat till att köpa tröjor kom hem 900kr.fattigare en t-shirt i en college kofta med luva huga.Men hon var så nöjd o då är jag nöjd.

    


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards